Praca
Zapraszamy do składania podań o pracę osoby zainteresowane zatrudnieniem w firmie Galwanizer.
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
1. Specjalista ds. controlingu
Zakres obowiązków
- Wsparcie procesu zamykania miesiąca i przeglądu miesięcznego wyniku finansowego;
- Zapewnienie ciągłości i kompletności kosztów dla zdefiniowanych kategorii oraz inicjowanie naliczania brakujących kosztów;
- Analizowanie KPI;
- Prowadzenie baz danych;
- Dostarczanie standardowych oraz ad-hocowych raportów zawierających przegląd wyników finansowych i operacyjnych oraz KPI;
- Zapewnienie pełnych, dokładnych i terminowych raportów dla kierownictwa;
- Planowanie, w tym m.in. pomoc przy tworzeniu planów cząstkowych oraz ich konsolidacja w plany główne, dobór narzędzi informatycznych wykorzystywanych w procesie planowania;
- Nadzór nad sprawozdawczością wewnętrzną, w tym m.in.: raportowanie o poziomie wykorzystania budżetu, analiza odchyleń w realizacji budżetu, ocena ryzyka finansowego
- Nadzór nad przebiegiem planowanych procesów , tzn. ciągły nadzór nad procesami zachodzącymi w spółce w celu analizy poprawności realizacji zadań, wczesnego wykrywania nieprawidłowości, szybkiego ich korygowania,
- Funkcja doradcy wewnętrznego, poprzez dostarczanie skonkretyzowanych analiz dla zarządu jak i poszczególnym kierownikom (wykonywanie i opiniowanie analiz efektywności inwestycji, współudział w ustalaniu zasad kalkulacji i zasad rozliczania kosztów).
- Nadzór nad sprawozdawczością zewnętrzną w wyniku tworzenia modeli finansowych/raportów dla podmiotów zewnętrznych (jak np. rada nadzorcza, większościowy udziałowiec , zgromadzenie wspólników, banki i inne).
- Analiza procesów zachodzących w gospodarce, poprzez monitorowanie otoczenia Spółki, w celu pozyskania informacji na temat kierunków rozwoju gospodarki, jego wpływu na działalność spółki.
Nasze wymagania
- Tytuł licencjata zdobyty w dziedzinie finansów lub dziedzin pokrewnych;
- Minimum 2 lata doświadczenia na stanowiskach finansowych, preferowane doświadczenie w controllingu;
- Doświadczenie w branży logistycznej będzie znaczącym atutem;
- Biegłość obsługi pakietu MS Office z dużym naciskiem na bardzo dobrą znajomość programu Excel;
- Ogólna znajomość i zrozumienie polskich przepisów podatkowych;
- Doskonałe umiejętności analityczne połączone z dbałością o detale;
- Komunikatywność, elastyczność oraz zorientowanie na cel;
2. Pracownik utrzymania ruchu z uprawnieniami elektrycznymi
Zakres obowiązków
- Utrzymanie w ruchu maszyn i urządzeń
- Usuwanie awarii
- Wykonywanie przeglądów prewencyjnych,
- Diagnozowanie i analizowanie przyczyn awarii maszyn
- Współpraca z innymi działami w celu utrzymania płynności produkcji
- Czynności konserwacyjne
- Wypełnianie dokumentacji związanej z przeglądami i naprawami maszyn.
Nasze wymagania
- Wykształcenie średnie techniczne
- Zaangażowanie
- Uprawnienia SEP E1 oraz SEP E2,
- Umiejętność czytania schematów elektrycznych
Aplikacje proszę przesyłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania tutaj) lub skorzystać z poniższego formularza zgłoszeniowego: